خرید گیرنده دیجیتال موبایل و لپ تاپ در تهران

مرکز فروش اینترنتی گیرنده دیجیتال شبکه های تلویزیونی در تهران و ارسال فوری به سراسر کشور

خرید گیرنده دیجیتال موبایل و لپ تاپ در تهران

مرکز فروش اینترنتی گیرنده دیجیتال شبکه های تلویزیونی در تهران و ارسال فوری به سراسر کشور

گیرنده دیجیتال موبایل ، تبلت و لپ تاپ | گیرنده دیجیتال pad tv | گیرنده دیجیتال WiTV مای جیکا| گیرنده دیجیتال USB اسنوا و DVB-T XP-DT1100 | دانلود برنامه گیرنده دیجیتال | گیرنده دیجیتال ویندوز و اندروید مای جیکا

کلمات کلیدی
بایگانی

در این وبگاه انواع گیرنده های دیجیتال شبکه های تلویزیونی برای کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل با سیستم عامل های ویندوز، اندروید و ios معرفی و فروش می گردد.

در زیر مختصری در مورد هرکدام از این گیرنده ها توضیح می دهیم:

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید Android مدل PadTV PT115 Mygica برند معتبر مای جیکا مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی دارای پورت OTG بدون نیاز به اینترنت و کاملاً رایگان شبکه های تلویزیونی صدا و سیما و شبکه های دیجیتال را بر روی گوشی موبایل شما پخش می کند. بدون محدودیت مکانی و قابل استفاده در هر کجا حتی سفر و عدم نیاز به برق

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید و ios مدل WiTV Mygica برند معتبر مای جیکا از طریق wifi به گوشی های مختلف متصل شده و شبکه های دیجیتال را از طریق سیگنال موجود در منطقه دریافت و نمایش می دهد. این گیرنده دارای یک آنتن تلسکوپی سرخود می باشد که قدرت گیرندگی بالایی داشته و هیچ اتصال فیزیکی با گوشی یا تبلت شما ندارد و تنها از طریق وای فای متصل می گردد.

گیرنده دیجیتال موبایل اندروید Tivizen Mini TV T2 که یک گیرنده جدید با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید نسخه 7 به عنوان تنها گیرنده سازگار با اندروید 7 می باشد که دارای قدرت گیرندگی بسیار بالاتری نسبت به گیرنده های هم رده خود می باشد. این گیرنده دارای آنتن تلسکوپی با طول 15 سانتی متر و چرخش 360 درجه می باشد.

مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید در TV-Mobile.ir